Na stacji Lazurowa montowane są obecnie systemy wentylacyjne i inne instalacje. Z kolei na poziomie -2, za przyszłymi ścianami zatorowymi, budowane są korytarzyki, którymi poprowadzone będzie okablowanie. Stawiane są również ściany przyszłych peronów.
Bardziej zaawansowane prace przy konstrukcjach peronów toczą się na stacji Chrzanów. Tam, oprócz ścian tzw. podperonia, wylana jest już częściowo płyta peronu, po której chodzić będą pasażerowie.
Z kolei w miejscach, gdzie ułożone zostaną tory, na razie porusza się ciężki sprzęt. Na tej stacji także powstają pomieszczenia techniczne, przeznaczone m.in. dla automatyków i mechaników na poziomie -1. W stanie surowym są już schody, którymi pasażerowie będą wychodzić na powierzchnię. Kształtów nabierają też konstrukcje wyjść z przystanku.
Według planów prace budowlane na trzech bemowskich stacjach pasażerskich (Lazurowa, Chrzanów, Karolin) zakończą się w wakacje 2026 roku, a na Stacji Techniczno-Postojowej Mory w listopadzie.
Źródło: UM Warszawa